Модел на работа, или какво получавате избирайки нас

Моделът ни на работа- end-to-end RPA transformation е основното, което ни отличава от конкуренцията на пазара – софтуерни и service-ориентирани компании, които са естествено фокусирани върху проектния подход.
Богатият ни опит в комбинация с развитието на технологията ни показва, че максимални резултати от автоматизацията на процеси се постигат, когато тя прерасне в корпоративна централизирана автоматизация. В масовия случай автоматизацията се води индивидуално от бизнес-звена, които са идентифицирали нуждата и приели решението по-лесно от други. Тази сегментация води до не-ефективно разпределяне на ресурса, както и до превръщането на RPA в инструмент за решаване на проблеми, вместо в корпоративен подход за оптимизация, като какъвто е технологията е много по-полезна.

Ние вярваме, че постоянния стремеж към оптимизация на бизнеса поддържа компаниите на технологичния ръб на иновациите и им позволява да се възползват максимално от предимствата, които технологиите им създават.
За това вървим плътно с клиентите си през целия път до дигиталната им трансформация – от оптимизации и дизайн на процеси, през разработка, изпълнение, поддръжка, до активно обучение на ключови потребители в екипа на клиента, които заедно с нас да водят процеса напред.
Какви са стъпките при създаването на RPA решение?

Идентифициране на бизнес процеси
Нашите специалисти ще анализират и идентифицират Вашите бизнес процеси подлежащи на автоматизация, чрез Софтуерни Роботи

Анализ и оптимизация на процеси
След първоначалното събиране на данни се изготвя подробен анализ и технически задания.

Разработка на софтуерни роботи
Нашият екип от професионалисти ще създаде Софтуерни Роботи, които да изпълняват автоматично вашите ежедни и повтарящи се задачи.

Внедряване на Вашите Софтуерни Роботи
Вашите Софтуерни Роботи се пускат в действие, правят се допълнителни настройки и тестове за по-добра производителност.

Насладете се на ползите от Роботизираната Автоматизация на Процеси
След успешно завършване на проекта, Ние оставаме на разположение за:
- Взаимна идентификация и дизайн на нови процеси
- Продължаващ Power User Enablement
- Месечна поддръжка
- Обучение за работа
Какви са нашите услуги?

Изграждане на екип от страна на клиента за идентификация и оптимизация на процеси, който работи заедно с екипа от разработчици на rpa.bg за постигане на бързи и изгодни автоматизации.
Предимства на интегратора са:
- Подготвен екип анализатори с богат опит
- Подготвен екип разработчици с над опит в над 100 автоматизации
- Оптимална възвръщаемост на инвестицията от 3 до 9 месеца
- Бърз жизнен цикъп на автоматизацията – в рамките на седмици.
Създаването на вътрешен отдел среща редица предизвикателства, които в редица големи и средни компании показаха неефективността на този подход. Основните недостатъци са :
- Висок разход за обучение на кадри
- Липсата на опит на вътрешните разработчици – през преиода на обучението си те трупат прекалено малко опит за да са готови да работят бързо и ефективно
- Дълъг жизнен цикъл на интеграцията- дълъг период на разработка заедно с дълъг период на адаптация и отстраняване на бъгове, породено от липсата на опит както на разработчиците, така на анализаторите води до тромав процес на адаптация
- Прекалено ниска натовареност на разработчиците срещу прекалено висок разход – масово автоматизациите стартират с 2-3 процеса, след чиято разработка ако цикълът на адаптация и bugfixing е прекалено дълъг, разработчиците не трупат опит върху нови проекти
Нашите клиенти и парньори:
RPA Consulting е Вашият доверен партньор и интегратор на RPA решения!

















